Abstract
The main topic of the article is the use of marketing tools in school practice and meaning of teacher’s image for teaching effects. Different aspects of teaching are presented from the perspective of educational marketing. The most important conclusion is the need for the presentation of good practices promoting reading among students.
References
Adamczewska Izabella. 2012. „Pisarz w mediach masowych, czyli autentyzm jako literacki chwyt (auto)promocyjny”. Teksty Drugie 6. 300–313.
View in Google Scholar
Antonik Dominik. 2012. „Autor jako marka”. Teksty Drugie 6. 62–76.
View in Google Scholar
Ciecielska‑Kruczek Renata. 2015. Projekty wspierające rozwój czytelnictwa w Polsce i na świecie. W: Czytelnictwo w dobie informacji cyfrowej: rozwój, bariery, technologie. Maja Wojciechowska (red.). Warszawa. 25–35.
View in Google Scholar
Jankowski Dzierżymir. .2001. Edukacja kulturalna. W: Edukacja wobec zmiany. Toruń. 8–23.
View in Google Scholar
Bennett Tom. 2010. The behaviour guru: behaviour management solutions for teachers. New York.
View in Google Scholar
Gawrecki Lechosław. 2008. Marketing w oświacie. W: Menedżer i kreator edukacji. Czesław Plewka, Henryk Bednarczyk (red.). Radom. 161–180.
View in Google Scholar
Gis Anita. 2021. Poza lekturą szkolną. W: Nauczyciel–uczeń w przestrzeniach życia i edukacji – dobre praktyki. Anna Borzęcka, Agnieszka Twaróg‑Kanus (red.). Toruń. 121–152.
View in Google Scholar
Hall Hanna. 2007. Marketing w szkolnictwie. Warszawa.
View in Google Scholar
Ippoldt Lidia. 2017. „Czy dziecko XXI wieku ma szansę być aktywnym czytelnikiem?”. Hejnał Oświatowy 1(159). 5–6.
View in Google Scholar
Karkut Dorota. 2016. Rodzice i nauczyciele zapraszają do świata książki – o rozwijaniu zainteresowań i postaw czytelniczych dzieci i młodzieży. W: Edukacja polonistyczna jako zobowiązanie. Powszechność i elitarność polonistyki. Ewa Jaskółowa, Danuta Krzyżyk, Bernadeta Niesporek‑Szamburska, Małgorzata Wójcik‑Dudek (red.). T. 2. Katowice. 57–70.
View in Google Scholar
Knapik Paulina. 2017. „Czytanie jest pasją i kluczem do mądrości”. Hejnał oświatowy 1(159). 6–8.
View in Google Scholar
Kocór Maria. 2014. Nauczyciel wobec reformy – reforma wobec nauczyciela. W: Edukacja jutra. Systemowe aspekty organizacji szkolnictwa w Polsce. Kazimierz Denek, Aleksandra Kamińska, Piotr Oleśniewicz (red.). Sosnowiec. 49–64.
View in Google Scholar
Kopacz Agnieszka. 2015. Co zrobić, by uczniowie czytali? Refleksje polimedialnej polonistki. W: Czytelnictwo w dobie informacji cyfrowej. Rozwój, bariery, technologie. Maja Wojciechowska (red.). Gdańsk. 102–113.
View in Google Scholar
Kościelniak Marek. 2014. Kompetencje nauczycielskie związane z troską o motywację uczenia się uczniów/studentów w ramach paradygmatu humanistycznego w realnym i wirtualnym środowisku uczenia się. W: Edukacja jutra. Systemowe aspekty organizacji szkolnictwa w Polsce. Kazimierz Denek, Aleksandra Kamińska, Piotr Oleśniewicz (red.). Sosnowiec. 135–148.
View in Google Scholar
Łuszczykiewicz Piotr. 2016. Wykładowca medialny czy umedialniony?. W: Edukacja polonistyczna jako zobowiązanie. Powszechność i elitarność polonistyki. T. 2. Katowice. 213–222.
View in Google Scholar
Maryl Maciej. 2012. „Kim jest pisarz (w Internecie)?”. Teksty Drugie 6. 77–100.
View in Google Scholar
Musiał Emilia. 2014. Jaki nauczyciel w e‑szkole?. W: Edukacja jutra. Systemowe aspekty organizacji szkolnictwa w Polsce. Systemowe aspekty organizacji szkolnictwa w Polsce. Kazimierz Denek, Aleksandra Kamińska, Piotr Oleśniewicz (red.). Sosnowiec. 161–174.
View in Google Scholar
Neckar‑Ilnicka Teresa. 2014. Dziecko w roli konsumenta. Dylematy pedagoga. W: Edukacja jutra. Systemowe aspekty organizacji szkolnictwa w Polsce. Kazimierz Denek, Aleksandra Kamińska, Piotr Oleśniewicz (red.). Sosnowiec. 329–340.
View in Google Scholar
Papaj Wojciech. 2017. „Przerabiać, omawiać czy słuchać – o strategii pracy z lekturą (nie tylko obowiązkową)”. Hejnał Oświatowy 1(159). 13–16.
View in Google Scholar
Pietrzyk Sylwester. 2021. Nauczyciel menadżerem/liderem. W: Nauczyciel–uczeń w przestrzeniach życia i edukacji – dobre praktyki. Anna Borzęcka, Agnieszka Twaróg‑Kanus (red.). Toruń. 13–28
View in Google Scholar
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Copyright (c) 2024 Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura