Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej pt. „Kompetencje cyfrowe w edukacji 4.0 wobec wyzwań cyfrowego społeczeństwa wiedzy oraz sztucznej inteligencji. Praktyki edukacyjne, metody badania i pomiaru, narzędzia i instytucje”, 21–22 marca 2024, tryb zdalny, Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
PDF

Słowa kluczowe

kompetencje cyfrowe
Edukacja 4.0 digital competences
Education 4.0

Jak cytować

Ryrych, T. (2024). Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej pt. „Kompetencje cyfrowe w edukacji 4.0 wobec wyzwań cyfrowego społeczeństwa wiedzy oraz sztucznej inteligencji. Praktyki edukacyjne, metody badania i pomiaru, narzędzia i instytucje”, 21–22 marca 2024, tryb zdalny, Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia De Cultura, 16(2), 113–115. https://doi.org/10.24917/20837275.16.2.8

Abstrakt

--

https://doi.org/10.24917/20837275.16.2.8
PDF

Bibliografia

--
Zobacz w Google Scholar

Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.

Prawa autorskie (c) 2024 Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura

Downloads

Download data is not yet available.