Report on the national scientific conference „Kompetencje cyfrowe w edukacji 4.0 wobec wyzwań cyfrowego społeczeństwa wiedzy oraz sztucznej inteligencji. Praktyki edukacyjne, metody badania i pomiaru, narzędzia i instytucje” [“Digital Competencies in Education 4.0 in the face of the challenges of the digital knowledge society and artificial intelligence. Educational practices, research and measurement methods, tools and institutions”], 21–22.03.2024, online, University of the National Education Commission in Krakow
PDF (Język Polski)

Keywords

kompetencje cyfrowe
Edukacja 4.0 digital competences
Education 4.0

How to Cite

Ryrych, T. (2024). Report on the national scientific conference „Kompetencje cyfrowe w edukacji 4.0 wobec wyzwań cyfrowego społeczeństwa wiedzy oraz sztucznej inteligencji. Praktyki edukacyjne, metody badania i pomiaru, narzędzia i instytucje” [“Digital Competencies in Education 4.0 in the face of the challenges of the digital knowledge society and artificial intelligence. Educational practices, research and measurement methods, tools and institutions”], 21–22.03.2024, online, University of the National Education Commission in Krakow. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia De Cultura, 16(2), 113–115. https://doi.org/10.24917/20837275.16.2.8

Abstract

--

https://doi.org/10.24917/20837275.16.2.8
PDF (Język Polski)

References

--
View in Google Scholar

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Copyright (c) 2024 Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura

Downloads

Download data is not yet available.