Jak cytować
Ogonowska, A. (2014). Od Redaktorów. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia De Cultura, 2, 3–5. Pobrano z https://studiadecultura.uken.krakow.pl/article/view/1567
Abstrakt
Numer ten, jak również następny, w całości poświęcone zostaną fotografii. Artykuły zostały pogrupowane w osiem działów, oddających wybrane, ale i kluczowe aspekty teoretyczne oraz badawcze związane z tą problematyką. W niniejszym zeszycie zaprezentowane zostaną cztery działy (pozostałe opublikujemy w numerze następnym).Downloads
Download data is not yet available.
Inne teksty tego samego autora
- Agnieszka Ogonowska, Bogdan Fischer, Słowo od Redaktorów Tematycznych , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 14 Nr 1 (2022)
- Agnieszka Ogonowska, Wstęp , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 5 (2013)
- Agnieszka Ogonowska, Słowo od Redaktor Naczelnej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 9 Nr 3 (2017)
- Agnieszka Ogonowska, Słowo od Redaktorki Naczelnej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 9 Nr 1 (2017)
- Agnieszka Ogonowska, Słowo od Redaktora , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 10 Nr 4 (2018)
- Agnieszka Ogonowska, Słowo od Redaktor Naczelnej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 9 Nr 4 (2017)
- Agnieszka Ogonowska, Słowo od Redaktor Naczelnej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 10 Nr 3 (2018)
- Agnieszka Ogonowska, Słowo od Redaktor Naczelnej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 13 Nr 3 (2021)
- Agnieszka Ogonowska, Kultury i narracje audialne w ujęciu neurokognitywno‑rozwojowym i relacyjno-funkcjonalnym. W stronę użytkownika , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 16 Nr 3 (2024)
- Agnieszka Ogonowska, Sztuka badania dźwięku. Recenzja książki "The Routledge Companion to Sound Studies" pod red. Michaela Bulla , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 16 Nr 3 (2024)