Słowa kluczowe
																								recenzenci																																revievers																					
					Jak cytować
Kosek, J. (2021). Kolegium Recenzentów 2020. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia De Cultura, 13(3), 146–146. Pobrano z https://studiadecultura.uken.krakow.pl/article/view/9220
Bibliografia

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.
Downloads
			Download data is not yet available.
		
	Inne teksty tego samego autora
- Jakub Kosek, Informacje redakcyjne , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 13 Nr 4 (2021)
 - Jakub Kosek, Sprawozdanie z panelu konferencyjnego „Współczesne kulturoznawstwo medialne – nowe strategie, praktyki, artykulacje, pola i metody badania” w ramach IV Zjazdu Polskiego Towarzystwa Kulturoznawczego pt. „Przyszłości kultury. Genealogie, imaginaria, działania” , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 14 Nr 4 (2022)
 - Jakub Kosek, Kolegium Recenzentów - 2019 , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 11 Nr 2 (2019)
 - Jakub Kosek, Informacje redakcyjne , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 12 Nr 2 (2020)
 - Jakub Kosek, Announcements , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 14 Nr 3 (2022)
 - Jakub Kosek, Kolegium Recenzentów 2019 , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 11 Nr 3 (2019)
 - Jakub Kosek, Kolegium Recenzentów 2020 , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 13 Nr 4 (2021)
 - Jakub Kosek, Informacje redakcyjne , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 13 Nr 3 (2021)
 - Jakub Kosek, Contents , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 11 Nr 2 (2019)
 - Jakub Kosek, Kolegium Recenzentów 2021 , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 14 Nr 1 (2022)
 
