Słowa kluczowe
Bruno Schulz
Jak cytować
Ogonowska, A. (2014). Bruno Schulz jako bohater narracji muzealnych. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia De Cultura, 4, 180–187. Pobrano z https://studiadecultura.uken.krakow.pl/article/view/1554
Downloads
Download data is not yet available.
Inne teksty tego samego autora
- Agnieszka Ogonowska, Rola teatru w edukacji 4.0. W stronę kompetencji nie‑cyfrowych , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 15 Nr 3 (2023)
- Agnieszka Ogonowska, Magdalena Grenda, Marek Pieniążek, Sinitta Kazek, Judyta Pogonowicz, Media i współczesny teatr , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 15 Nr 3 (2023)
- Agnieszka Ogonowska, Słowo od Redaktor Naczelnej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 15 Nr 4 (2023)
- Agnieszka Ogonowska, Kultury i narracje audialne w ujęciu neurokognitywno‑rozwojowym i relacyjno-funkcjonalnym. W stronę użytkownika , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 16 Nr 3 (2024)
- Agnieszka Ogonowska, Słowo od Redaktor Naczelnej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 16 Nr 1 (2024)
- Agnieszka Ogonowska, Kompetencje audialne w kulturze cyfrowej 3.0. Wybrane ujęcia, konteksty i metody badawcze , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 16 Nr 2 (2024)
- Agnieszka Ogonowska, Słowo od Redaktor Tematycznej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 16 Nr 3 (2024)
- Agnieszka Ogonowska, Sztuka badania dźwięku. Recenzja książki "The Routledge Companion to Sound Studies" pod red. Michaela Bulla , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 16 Nr 3 (2024)
- Agnieszka Ogonowska, Słowo od Redaktor Tematycznej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 16 Nr 2 (2024)
- Agnieszka Ogonowska, Julie Weitz , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 15 Nr 3 (2023)