Słowa kluczowe
Bruno Schulz
Jak cytować
Ogonowska, A. (2014). Bruno Schulz jako bohater narracji muzealnych. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia De Cultura, 4, 180–187. Pobrano z https://studiadecultura.uken.krakow.pl/article/view/1554
Downloads
Download data is not yet available.
Inne teksty tego samego autora
- Agnieszka Ogonowska, Joanna Kisielowa, Marian Kisiel, Wojciech Ligęza, Rafał Solewski, Bolesław Faron, Bogusław Gryszkiewicz, Proza dwudziestolecia międzywojennego z dzisiejszej perspektywy. Dyskusja otwarcia – zapis z 21.01.2016 , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 8 Nr 2 (2016)
- Agnieszka Ogonowska, Bogdan Fischer, Słowo od Redaktorów Tematycznych , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 14 Nr 2 (2022)
- Agnieszka Ogonowska, Zbigniew (1952–2014) Bauer, Bogusław Skowronek, Wstęp , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 1 (2010)
- Agnieszka Ogonowska, Słowo od Redaktor Tematycznej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 11 Nr 4 (2019)
- Agnieszka Ogonowska, O czym opowiada dziś antropologiczna opowieść? , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 13 Nr 1 (2021)
- Bolesław Faron, Agnieszka Ogonowska, Od Redaktorów , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 10 Nr 2 (2018)
- Agnieszka Ogonowska, Edukacja telewizyjna jako forma edukacji kulturowej (ujęcie psychokulturowe) , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 6 (2014)
- Agnieszka Ogonowska, Słowo od Redaktor Tematycznej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 13 Nr 1 (2021)
- Wojciech J. Burszta, Agnieszka Ogonowska, "O czym dziś opowiada antropologiczna opowieść?", z Wojciechem J. Bursztą rozmawia Agnieszka Ogonowska , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 5 (2013)
- Agnieszka Ogonowska, Film w praktykach społecznych (dyskusja redakcyjna) , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 9 Nr 2 (2017)