Jak cytować
Faron, B., & Ogonowska, A. (2018). Od Redaktorów. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia De Cultura, 10(2), 3–5. Pobrano z https://studiadecultura.uken.krakow.pl/article/view/4580
Abstrakt
Publikacja to wynik przedsięwzięcia Katedry Mediów i Badań Kulturowych Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie zorganizowała w marcu 2017 roku konferencję naukową poświęconą nowym odczytaniom prozy dwudziestolecia międzywojennego.Downloads
Download data is not yet available.
Inne teksty tego samego autora
- Agnieszka Ogonowska, Od Redaktora , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 8 Nr 2 (2016)
- Agnieszka Ogonowska, Sztuka badania dźwięku. Recenzja książki "The Routledge Companion to Sound Studies" pod red. Michaela Bulla , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 16 Nr 3 (2024)
- Agnieszka Ogonowska, Słowo od Redaktora , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 10 Nr 4 (2018)
- Agnieszka Ogonowska, Wstęp , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 6 (2014)
- Agnieszka Ogonowska, Film w praktykach społecznych (dyskusja redakcyjna) , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 9 Nr 2 (2017)
- Wojciech J. Burszta, Agnieszka Ogonowska, "O czym dziś opowiada antropologiczna opowieść?", z Wojciechem J. Bursztą rozmawia Agnieszka Ogonowska , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 5 (2013)
- Agnieszka Ogonowska, Słowo od Redaktor Naczelnej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 15 Nr 2 (2023)
- Agnieszka Ogonowska, A Word from the Editor-in-Chief , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 14 Nr 3 (2022)
- Agnieszka Ogonowska, Bogdan Fischer, Słowo od Redaktorów Tematycznych , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 14 Nr 1 (2022)
- Agnieszka Ogonowska, Rola teatru w edukacji 4.0. W stronę kompetencji nie‑cyfrowych , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 15 Nr 3 (2023)