Słowa kluczowe
kulturoznawstwo
Jak cytować
Ogonowska, A., Skowronek, B., & Stoch, M. (2018). O współczesnym statusie kulturoznawstwa: prolegomena do dyskusji. W kontekście Kongresu Polskiego Kulturoznawstwa, Wrocław, 16–17 lutego 2018. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia De Cultura, 10(2), 201–202. https://doi.org/10.24917/20837275.10.2.15
Abstrakt
DOI 10.24917/20837275.10.2.15
Prolegomena do zaganień kondycji oraz przyszłości nauk o kulturze, dyscyplin kulturoznawczych i ośrodków kulturoznawczych w Polsce poruszanych podczas Kongresu Polskiego Kulturoznawstwa.
Downloads
Download data is not yet available.
Inne teksty tego samego autora
- Magdalena Stoch, „I care if you die”. Relacja z wykładu Ellen Frank "Transformative Power of Art to Build a Global Culture of Understanding" , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 12 Nr 3 (2020)
- Agnieszka Ogonowska, Od Redaktor Tematycznej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 15 Nr 1 (2023)
- Agnieszka Ogonowska, Słowo od Redaktor Naczelnej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 15 Nr 2 (2023)
- Magdalena Stoch, Słowo od Redaktor Tematycznej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 15 Nr 2 (2023)
- Agnieszka Ogonowska, Rola teatru w edukacji 4.0. W stronę kompetencji nie‑cyfrowych , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 15 Nr 3 (2023)
- Agnieszka Ogonowska, Magdalena Grenda, Marek Pieniążek, Sinitta Kazek, Judyta Pogonowicz, Media i współczesny teatr , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 15 Nr 3 (2023)
- Agnieszka Ogonowska, Słowo od Redaktor Naczelnej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 15 Nr 4 (2023)
- Agnieszka Ogonowska, Julie Weitz , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 15 Nr 3 (2023)
- Agnieszka Ogonowska, Marek Pieniążek, Słowo od Redaktorów Tematycznych , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 15 Nr 3 (2023)