Słowa kluczowe
teatr
edukacja
terapia
profilaktyka
edukacja
terapia
profilaktyka
Jak cytować
Kabała, A., Kwak, K., Litak, A., Łubieniewska, E., Ogonowska, A., Pieniążek, M., Solecki, R., & Tryboń, M. (2018). Debata edukacyjna dnia 26 października 2017 roku. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia De Cultura, 10(2), 185–200. https://doi.org/10.24917/20837275.10.2.14
Abstrakt
DOI 10.24917/20837275.10.2.14
Debata edukacyjna poświęcona zastosowaniu teatru w edukacji, profilaktyce i terapii.
Downloads
Download data is not yet available.
Inne teksty tego samego autora
- Marek Pieniążek, Odtekstowić świat: poetyckie afordancje w projekcie "Dom wzgórz" , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 7 (2015)
- Agnieszka Ogonowska, Sztuka badania dźwięku. Recenzja książki "The Routledge Companion to Sound Studies" pod red. Michaela Bulla , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 16 Nr 3 (2024)
- Agnieszka Ogonowska, Słowo od Redaktor Tematycznej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 12 Nr 2 (2020)
- Agnieszka Ogonowska, A Word from the Editor-in-Chief , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 14 Nr 3 (2022)
- Marek Pieniążek, Edukacja performatywna jako skuteczny model nauczania , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 6 (2014)
- Agnieszka Ogonowska, Kultury i narracje audialne w ujęciu neurokognitywno‑rozwojowym i relacyjno-funkcjonalnym. W stronę użytkownika , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 16 Nr 3 (2024)
- Agnieszka Ogonowska, Wstęp , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 7 (2015)
- Agnieszka Ogonowska, Wstęp , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 5 (2013)
- Agnieszka Ogonowska, Słowo od Redaktor Naczelnej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 9 Nr 3 (2017)
- Agnieszka Ogonowska, Bogdan Fischer, Słowo od Redaktorów Tematycznych , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 14 Nr 1 (2022)