How to Cite
Ogonowska, A., Skowronek, B., & Stoch, M. (2018). O współczesnym statusie kulturoznawstwa: prolegomena do dyskusji. W kontekście Kongresu Polskiego Kulturoznawstwa, Wrocław, 16–17 lutego 2018. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia De Cultura, 10(2), 201–202. https://doi.org/10.24917/20837275.10.2.15
Abstract
DOI 10.24917/20837275.10.2.15
Prolegomena do zaganień kondycji oraz przyszłości nauk o kulturze, dyscyplin kulturoznawczych i ośrodków kulturoznawczych w Polsce poruszanych podczas Kongresu Polskiego Kulturoznawstwa.
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Magdalena Stoch, I care if you die. A report from Ellen Frank’s lecture, "Transformative Power of Art to Build a Global Culture od Understanding" , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura: Vol. 12 No. 3 (2020)
- Agnieszka Ogonowska, A Word from the Subject Editor , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura: Vol. 15 No. 1 (2023)
- Agnieszka Ogonowska, A Word from the Editor-in-Chief , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura: Vol. 15 No. 2 (2023)
- Magdalena Stoch, A Word from the Subject Editor , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura: Vol. 15 No. 2 (2023)
- Agnieszka Ogonowska, The role of theater in education 4.0. Towards non‑digital competencies , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura: Vol. 15 No. 3 (2023)
- Agnieszka Ogonowska, Magdalena Grenda, Marek Pieniążek, Sinitta Kazek, Judyta Pogonowicz, Media and contemporary theatre , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura: Vol. 15 No. 3 (2023)
- Agnieszka Ogonowska, A Word from the Editor-in-Chief , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura: Vol. 15 No. 4 (2023)
- Agnieszka Ogonowska, Julie Weitz , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura: Vol. 15 No. 3 (2023)
- Agnieszka Ogonowska, Marek Pieniążek, A Word from the Thematic Editors , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura: Vol. 15 No. 3 (2023)