Słowa kluczowe
kulturoznawstwo
Jak cytować
Ogonowska, A., Skowronek, B., & Stoch, M. (2018). O współczesnym statusie kulturoznawstwa: prolegomena do dyskusji. W kontekście Kongresu Polskiego Kulturoznawstwa, Wrocław, 16–17 lutego 2018. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia De Cultura, 10(2), 201–202. https://doi.org/10.24917/20837275.10.2.15
Abstrakt
DOI 10.24917/20837275.10.2.15
Prolegomena do zaganień kondycji oraz przyszłości nauk o kulturze, dyscyplin kulturoznawczych i ośrodków kulturoznawczych w Polsce poruszanych podczas Kongresu Polskiego Kulturoznawstwa.
Downloads
Download data is not yet available.
Inne teksty tego samego autora
- Magdalena Stoch, Standard antydyskryminacyjny dla polskich uczelni – odpowiedzią na potrzebę zmiany systemowej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 8 Nr 1 (2016)
- Ilona Copik, Bogusław Skowronek, Filmowe doświadczanie miejsc. Kilka zdań wstępu , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 12 Nr 1 (2020)
- Agnieszka Ogonowska, Od Redaktorów , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 2 (2011)
- Agnieszka Ogonowska, Słowo od Redaktor Naczelnej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 9 Nr 3 (2017)
- Agnieszka Ogonowska, Wstęp , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 6 (2014)
- Agnieszka Ogonowska, Słowo od Redaktorki Naczelnej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 9 Nr 1 (2017)
- Agnieszka Ogonowska, Bruno Schulz jako bohater narracji muzealnych , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 4 (2012)
- Agnieszka Ogonowska, Bogdan Fischer, Słowo od Redaktorów Tematycznych , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 14 Nr 1 (2022)
- Agnieszka Ogonowska, Słowo od Redaktor Tematycznej , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 14 Nr 4 (2022)
- Magdalena Stoch, Relacja z udziału w programie" 21st Century Changemakers. Trend Leaders Promote Social Media Discernment among Youth Departamentu Stanu USA" , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 12 Nr 1 (2020)