References
Archiwa we współczesnych badaniach filmoznawczych. 2020. Barbara Giza, Piotr Zwierzchowski, Katarzyna Mąka‑Malatyńska (red.). Warszawa.
View in Google Scholar
Brzeziński Michał. 2009. „Bad film – good art”. Opcje 2 (75). 53–57.
View in Google Scholar
Haratyk Paulina. 2020. Kapsuła czy wehikuł czasu? Archiwum home movies. W: Archiwa we współczesnych badaniach filmoznawczych. B. Giza, P. Zwierzchowski, K. Mąka‑Malatyńska (red.). Warszawa.
View in Google Scholar
Historie filmu awangardowego. Od dadaizmu do postinternetu. 2020. Łukasz Ronduda, Gabriela Sitek (red.). Warszawa.
View in Google Scholar
Jankowska Małgorzata. 2002. Filmy artystów. Szkice z historii filmu plastycznego i ruchu fotomedialnego w Polsce w latach 1957–1981. Toruń.
View in Google Scholar
Jankowska Małgorzata. 2018. Jedna o wielu twarzach. Natalia Lach‑Lachowicz – strategie i formy obecności. Toruń.
View in Google Scholar
Kino–Sztuka. Zwrot kinematograficzny w polskiej sztuce współczesnej. 2015. Jakub Majmurek, Łukasz Ronduda (red.). Warszawa.
View in Google Scholar
Kluszczyński Ryszard W. 1996. „The Identity of Art – the Identity of the Artist. About the Work of Józef Robakowski”. Magazyn Sztuki 3 (11). 208–216.
View in Google Scholar
Kluszczyński Ryszard W. 2000. Warsztat Formy Filmowej 1970–1977. Warszawa.
View in Google Scholar
Kluszczyński Ryszard. 2002. Film – wideo – multimedia. Sztuka ruchomego obrazu w erze elektronicznej. Kraków.
View in Google Scholar
Kluszczyński Ryszard W. 2005. Zarys historii sztuki wideo w Polsce. https://culture.pl/pl/artykul/zarys-historii-sztuki-wideo-w-polsce [dostęp: 6.05.2022].
View in Google Scholar
Kwiatkowska Paulina. 2020. Archiwum filmowe jako przestrzeń kinofilska. W: Archiwa we współczesnych badaniach filmoznawczych. B. Giza, P. Zwierzchowski, K. Mąka‑Malatyńska (red.). Warszawa.
View in Google Scholar
Pitrus Andrzej. 2018. Film awangardowy i sztuka wideo końca XX wieku. W: Historia kina. T. 4. Kino końca wieków. Tadeusz Lubelski, Iwona Sowińska, Rafał Syska. Kraków. 867–899.
View in Google Scholar
Paruzel Andrzej. 1977. Video instalacja, katalog wystawy. Łódź.
View in Google Scholar
Planck Max. 1968. Scientific Autobiography and other papers. New York.
View in Google Scholar
Singer Jadwiga. 1978. Laboratorium Techniki Prezentacji. W: Inne media. Katalog wystawy. Galeria Studio. Warszawa.
View in Google Scholar
Zagrodzki Janusz. 1973. „Realność bez granic. Warsztat Formy Filmowej”. Fotografia. 2.
View in Google Scholar
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Copyright (c) 2023 Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura