Słowa kluczowe
proza
dwudziestolecie międzywojenne
dwudziestolecie międzywojenne
Jak cytować
Ogonowska, A., Faron, B., Ligęza, W., Latawiec, K., Gryszkiewicz, B., & Solewski, R. (2017). Proza dwudziestolecia międzywojennego z dzisiejszej perspektywy. Dyskusja otwarcia – zapis z 3.12.2014. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia De Cultura, 8(2), 166–181. Pobrano z https://studiadecultura.uken.krakow.pl/article/view/3427
Abstrakt
Proza dwudziestolecia międzywojennego z perspektywy współczesnych metodologii. Dyskusja: profesora Bolesława Farona, profesora Wojciecha Ligęzy, pani profesor Krystyny Latawiec, doktora Bogusława Gryszkiewicza, profesora Rafała Solewskiego. W roli protokolantki występuje pani doktor Magdalena Stoch.Downloads
Download data is not yet available.
Inne teksty tego samego autora
- Agnieszka Ogonowska, Współczesne strategie badania literatury i pola literackiego w nowych obiegach medialnych. Produkcja – recepcja – krytyka , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 12 Nr 3 (2020)
- Agnieszka Ogonowska, Mirosław Filiciak, Agnieszka Walecka-Rynduch, Ewa Wójtowicz, Marek Pieniążek, Przemysław Chmielecki, Łukasz Wojciechowski, Cyberkultura 3.0: główne konteksty i kierunki rozwoju. Dyskusja redakcyjna , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 14 Nr 2 (2022)
- Agnieszka Ogonowska, Wybrane gesty i formy parateatralne jako narzędzia wspomagania komunikacji z osobami w wieku senioralnym , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 11 Nr 2 (2019)
- Alicja Kabała, Karolina Kwak, Anna Litak, Ewa Łubieniewska, Agnieszka Ogonowska, Marek Pieniążek, Roman Solecki, Monika Tryboń, Debata edukacyjna dnia 26 października 2017 roku , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 10 Nr 2 (2018)
- Agnieszka Ogonowska, Magdalena Stoch, Agnieszka Walecka-Rynduch, Postprawda w dyskursach publicznych – słowo od Redaktorek , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 11 Nr 1 (2019)
- Agnieszka Ogonowska, Kompetencje audiowizualne dzieci postulowane przez przekaz a poziom i zakres jego rozumienia , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 11 Nr 1 (2019)
- Agnieszka Ogonowska, Edukacja filmowa: geneza i rozwój badań nad zastosowaniami filmu w praktykach edukacyjnych , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 9 Nr 2 (2017)
- Agnieszka Ogonowska, Bogusław Skowronek, Magdalena Stoch, O współczesnym statusie kulturoznawstwa: prolegomena do dyskusji. W kontekście Kongresu Polskiego Kulturoznawstwa, Wrocław, 16–17 lutego 2018 , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 10 Nr 2 (2018)
- Agnieszka Ogonowska, Magdalena Stoch, Kulturoznawstwo medialne, czyli o wytwarzaniu wiedzy społecznie użytecznej. Mapowanie pola badawczego oraz istniejących praktyk (cyber)kulturowych , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 15 Nr 1 (2023)
- Agnieszka Ogonowska, Psychologiczna praca z filmem: prezentacja autorskiej metody „Patrz mądrzej” , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 9 Nr 2 (2017)