Słowa kluczowe
introduction wprowadzenie
Jak cytować
Ogonowska, A., & Fischer, B. (2022). Słowo od Redaktorów Tematycznych. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia De Cultura, 14(1), 3–6. Pobrano z https://studiadecultura.uken.krakow.pl/article/view/9342 (Original work published 9 czerwiec 2022)
Abstrakt
Tom został poświęcony problematyce cyberkulturowej w trzeciej dekadzie XXI wieku.
Bibliografia
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.
Downloads
Download data is not yet available.
Inne teksty tego samego autora
- Agnieszka Ogonowska, Współczesne strategie badania literatury i pola literackiego w nowych obiegach medialnych. Produkcja – recepcja – krytyka , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 12 Nr 3 (2020)
- Agnieszka Ogonowska, Mirosław Filiciak, Agnieszka Walecka-Rynduch, Ewa Wójtowicz, Marek Pieniążek, Przemysław Chmielecki, Łukasz Wojciechowski, Cyberkultura 3.0: główne konteksty i kierunki rozwoju. Dyskusja redakcyjna , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 14 Nr 2 (2022)
- Agnieszka Ogonowska, Wybrane gesty i formy parateatralne jako narzędzia wspomagania komunikacji z osobami w wieku senioralnym , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 11 Nr 2 (2019)
- Alicja Kabała, Karolina Kwak, Anna Litak, Ewa Łubieniewska, Agnieszka Ogonowska, Marek Pieniążek, Roman Solecki, Monika Tryboń, Debata edukacyjna dnia 26 października 2017 roku , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 10 Nr 2 (2018)
- Agnieszka Ogonowska, Magdalena Stoch, Agnieszka Walecka-Rynduch, Postprawda w dyskursach publicznych – słowo od Redaktorek , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 11 Nr 1 (2019)
- Agnieszka Ogonowska, Kompetencje audiowizualne dzieci postulowane przez przekaz a poziom i zakres jego rozumienia , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 11 Nr 1 (2019)
- Agnieszka Ogonowska, Edukacja filmowa: geneza i rozwój badań nad zastosowaniami filmu w praktykach edukacyjnych , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 9 Nr 2 (2017)
- Agnieszka Ogonowska, Bogusław Skowronek, Magdalena Stoch, O współczesnym statusie kulturoznawstwa: prolegomena do dyskusji. W kontekście Kongresu Polskiego Kulturoznawstwa, Wrocław, 16–17 lutego 2018 , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 10 Nr 2 (2018)
- Agnieszka Ogonowska, Magdalena Stoch, Kulturoznawstwo medialne, czyli o wytwarzaniu wiedzy społecznie użytecznej. Mapowanie pola badawczego oraz istniejących praktyk (cyber)kulturowych , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 15 Nr 1 (2023)
- Agnieszka Ogonowska, Psychologiczna praca z filmem: prezentacja autorskiej metody „Patrz mądrzej” , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia de Cultura: Tom 9 Nr 2 (2017)