Keywords
brak brak
How to Cite
Pieniążek, M., & Vidrih, A. (2019). International art therapy workshops at the University of Ljubljana, or why we need a theatre room. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia De Cultura, 11(2), 169–171. Retrieved from https://studiadecultura.uken.krakow.pl/article/view/5479
Abstract
brak
References
Vidrih Alenka, Hram Ana, Poštuvan Vita. 2019. The Treatment of Anorexia Nervosa and
Bulimia Nervosa Among Female Adolescents Aged 18-21 Using Intertwined Arts
Therapies. W Arts Therapies and Gender Issues: International Perspectives on Re-
search. S. Hogan (red.). Routledge.
Bulimia Nervosa Among Female Adolescents Aged 18-21 Using Intertwined Arts
Therapies. W Arts Therapies and Gender Issues: International Perspectives on Re-
search. S. Hogan (red.). Routledge.
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Marek Pieniążek, Monika Bogacz, Post-truth as a tool for constructing reality: the example of the Amber Gold , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura: Vol. 11 No. 1 (2019)
- Agnieszka Ogonowska, Mirosław Filiciak, Agnieszka Walecka-Rynduch, Ewa Wójtowicz, Marek Pieniążek, Przemysław Chmielecki, Łukasz Wojciechowski, Cyberculture 3.0: Maincontexts and directions of development. Editorial discussion , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura: Vol. 14 No. 2 (2022)
- Alicja Kabała, Karolina Kwak, Anna Litak, Ewa Łubieniewska, Agnieszka Ogonowska, Marek Pieniążek, Roman Solecki, Monika Tryboń, Debata edukacyjna dnia 26 października 2017 roku , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura: Vol. 10 No. 2 (2018)
- Marek Pieniążek, Postmedia in media: The case of theatre , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura: Vol. 12 No. 3 (2020)
- Marek Pieniążek, Odtekstowić świat: poetyckie afordancje w projekcie "Dom wzgórz" , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura: Vol. 7 (2015)
- Marek Pieniążek, Edukacja performatywna jako skuteczny model nauczania , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura: Vol. 6 (2014)
- Marek Pieniążek, Transmedialne „ja” – czyli podmiot performatywny w relacji z kulturą , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura: Vol. 5 (2013)
- Marek Pieniążek, Czech vs. Polish distance lessons. 3.0 for Czechs , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura: Vol. 14 No. 4 (2022)
- Marek Pieniążek, Artistic transmissions of affect , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura: Vol. 11 No. 2 (2019)
- Agnieszka Ogonowska, Magdalena Grenda, Marek Pieniążek, Sinitta Kazek, Judyta Pogonowicz, Media and contemporary theatre , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura: Vol. 15 No. 3 (2023)